Raamfolie - raamfolies met eigen print
-/-

Rabobank Paleiskwartier

Rabobank vroeg ons mee te denken; een ontwerp en uitvoering van een verhuizings-aankondiging.

Ontwerp:
Design Crew
PromoVue is de oplossing voor korte-termijn toepassingen. Met 60% printoppervlak is de folie ideaal voor prints met veel teksten, kleine details en als de print van dichtbij zichtbaar is zoals bij Point-of-Sale reclame. Deze folie kan ook gebruikt worden voor reclame op voertuigen.

- Wit/Zwarte PVC met heldere verwijderbare druk gevoelige lijm, met afdekking.
- 1.5mm perforaties
- Voorzien van DuoLiner
- 40% perforatie, 60% printoppervlak
- Vinyldikte 140 μ, dikte afdekking 170 μ, dikte lijm 20 μ
- Goed dimensioneel stabiel
- Duurzaamheid 2 jaar, 6 maanden voor een optimale verwijderbaarheid, kleefkracht kan na verloop van tijd toenemen.
- Voor applicatie op de buitenzijde van het raam.

Rabobank

Raamfolie die het zicht van binnen naar buiten niet belemmerd. Dat is one-way visionfolie. Een fantastisch product dat we op nagenoeg alle glazen oppervlakken kunnen gebruiken, o.a. buildingwraps, reclame op voertuigen, point-of-sale- en retailreclame. Buiten de maximale aandacht, binnen vrij zicht.

Ontwerp:
De Ontwerppraktijk
PromoVue is de oplossing voor korte-termijn toepassingen. Met 60% printoppervlak is de folie ideaal voor prints met veel teksten, kleine details en als de print van dichtbij zichtbaar is zoals bij Point-of-Sale reclame. Deze folie kan ook gebruikt worden voor reclame op voertuigen.

- Wit/Zwarte PVC met heldere verwijderbare druk gevoelige lijm, met afdekking.
- 1.5mm perforaties
- Voorzien van DuoLiner
- 40% perforatie, 60% printoppervlak
- Vinyldikte 140 μ, dikte afdekking 170 μ, dikte lijm 20 μ
- Goed dimensioneel stabiel
- Duurzaamheid 2 jaar, 6 maanden voor een optimale verwijderbaarheid, kleefkracht kan na verloop van tijd toenemen.
- Voor applicatie op de buitenzijde van het raam.